maandag 27 augustus 2018

Enveloppe voor art journal

Hallo allemaal ,

Omdat ik regelmatig in mijn art journal werk in verschillende momenten had ik het probleem dat ik soms kleine onderdeeltjes wou veilig kunnen bewaren .
Daarom heb ik zelf een enveloppe voorzien die in mijn art journal kan vast gemaakt worden door behulp van de planner punch .
Ik ben aan de slag gegaan met een A4 enveloppe die ik een beetje kleiner heb gevouwen zodat hij in mijn album past .
Dan heb ik 3 vellen water art papier genomen om te bewerken met de dylusions paint en verschillende templates .
Bij het opkleven van de vellen op de enveloppe heb ik vooraan een extra pocket gemaakt , handig voor grotere spulletjes .

Voor de sluiting heb ik met een cirkelmal enkele rondjes uitgesneden en met splitpennen vastgemaakt , met een koord kan nu de enveloppe gesloten worden .
Met de vogels van Dylusions stempelde ik ook op het water art papier en kleurde ze in met de zig . 
om daarna nog wat tekststempels van dezelfde set erbij te zetten . 


Gebruikte materialen: 
dylusions paint : fresh lime
calypso teal 
white linen
black marble 
stencils van pronti en dutch doobadoo 
enveloppe A4 
stempels dylusions 
Zig 051-052-053-070-020
Distress peeled paint 
splitpennen uit voorraad 
cirkel snijmal 
versafine black
WeMemory keepers planner punch 
water art papier 



Groetjes Ann 



0 reacties:

Een reactie posten