maandag 6 augustus 2018

Ecoline en washi

Hallo allemaal ,


Voor deze kaarten ben ik aan de slag gegaan met mijn ecoline pennen .
Ik starte met een vel aquarelle papier dat ik met washi tape  beplakte , zonder te veel na te denken .




Daarna kleurde ik de vakken in met ecoline . Ook nu weer gewoon doen zonder te veel bij na te denken welke kleur waar .


Washi tape verwijderen en kaartje aan elke kant een beetje bijsnijden zodat het juiste afmetingen heeft .
Bijpassende kleuren cardstock uitzoeken en kaart in elkaar kleven .
Ik zocht tussen mijn tekst stempels iets geschikt en deze van Marianne design paste er mooi in .


Omdat ik het eigenlijk wel ontspannend vond heb ik er gelijk nog een paar gemaakt .
Maar bij deze zette ik met zwarte stift rond elk vakje een lijn en dat geeft weer een heel ander effect .



Gebruikte materialen : 

Ecoline brush pennen : 202_236_237_311_334 
aquarellepapier 
Cardstock uit voorraad 
Fluweel papier 
Tekst stempels Marianne design en MFT 

Ik heb er nog met andere kleuren gemaakt en die laat ik in een van de volgende blogberichten 
zien . 

Groetjes Ann 


0 reacties:

Een reactie posten