maandag 4 juli 2016

craftsheet

Hallo allemaal ,


Onlangs kocht ik bij craftsheet.nl mijn craftsheet waar ik ondertussen al veel aan gehad heb .
het is ideaal om met verf en inkt op te werken en het is zo weer proper en je werkblad is beschermt ook tegen de hitte van de heatgun .


Dit is een van de projecties die ik erop maakte .

ik starte met distress stains faded jeansen peeled paint op mijn craftsheet aan te brengen even wat water aan toevoegen met de mini mister en nu kan ik mijn aquarel papier hier in aan drukken


ik blijf mijn papier steeds opnieuw in de de inkt drukken tot heel het vel beinkt is 
Nu even mijn craftsheet proper maken .
met de heatgun even drogen om snel weer verder te kunnen .
Nog een beetje extra faded jeans aan brengen en weer mijn papier in aan drukken , dit doe ik ook met Picket fences 

ook nu weer even drogen met heatgun .
Om de randen wat extra kleur te geven gebruik ik mijn distress en de blendingtool 


Nu gaan we verder afwerken met enkele stempels


uiteindelijk de grootste stempel van Art specially met behulp van de stampi

Om het resultaat goed tot zijn recht te laten komen maakte ik een achtergrond , met faded jeans en blendingtool
nu kan de kaart in elkaar gezet worden .
nog een tekststempel van Lydia Boode en ze is klaar .



Ik hoop jullie inspiratie te hebben gegeven .

Groetjes Ann 



0 reacties:

Een reactie posten