maandag 11 juli 2016

Achtergrond met craftsheet voor 2 kaarten.

Met mijn  craftsheet maakte ik een achtergrondvel waar ik uiteindelijk 2 totaal verschillende kaarten mee maakte .

Ik maakte voor de achtergrond gebruik van dylusions Londo blue en vibrations turquoise .
deze vernevelde ik op aquarel papier en depte hierop met een doek .

Even drogen met de heatgun en daarna wat perfect pearls mists op spuiten en weer even deppen .


Het vel is groot genoeg om 2 kaarten van te maken 


voor de eerste kaart plaats ik eerst een stempel van Art specially

daarna de randen nog wat extra kleur geven met de blendingtool en distress

nu op basiskaart kleven en kaart is klaar .



Voor de tweede kaart . 
maakte ik gebruik van stempels en snijmallen van sissix 


en deze op de achtergrond kleven 
en ook deze kaart is weer klaar .

1 reacties:

Gerda zei

Heel tof gemaakt, mooie achtergrond die niet zo moeilijk te maken is. Bedankt voor de beschrijving.
Groetjes Gerda

Een reactie posten