woensdag 1 augustus 2018

Kerst en sneeuw in de zomer

Hallo allemaal ,



Ondanks de hitte van de voorbije weken heb ik toch een kerstkaart gemaakt .
De stempels van MFT blijven leuk .
Ik kleurde de ijsberen in met mijn copic .
De achtergrond maakte ik met de distress inkten .
Ik stempelde de sterretjes en gebruikte embossing poeder maar op de foto vind ik het niet zo goed te zien .
Met een Gell pen zette ik nog extra sterretjes of sneeuwvlokjes .


Gebruikte materialen: 
Distress : Broken china 
                Chipped sapphire 
                Black soot
Snijmal My favorithe things 
Tekststempel My favorithe things 
Sterretjes stempels lawn fawn 
wow white puff twinkle 
versamark 
copic : W0-1-2
            BV000-00-01
            B21-23

Omdat ik het leuk vond maakte er ik nog een tweede met enkele details anders .



Groetjes Ann

0 reacties:

Een reactie posten