vrijdag 6 juli 2018

Voetbal

Hallo allemaal ,

Ook nu weer een kaartje in opdracht .
Tom is een voetbal supporter en dat moest duidelijk zijn op de kaart , ook zijn naam en leeftijd moesten erop .

Ik maakte de kaart en stuurde foto's door en na dat ze werd goedgekeurd zette ik zijn naam er pas op .

Met dylusions paint maakte ik een fel groen vel waar ik met een witte Gell pen de lijnen tekende van een voetbal veld .
Ik vouwde het vel zo dat ik er Micca kon tussen steken zodat de ballen bewegen als je de kaart opendoet .

Voor de voorzijde emboste ik een wit vel cardstock waar ik hier en daar zwarte stukken in kleefde waardoor je een voetbal effect krijgt .



Gebruikte materialen 
Dylusions paint 
Gell pen 
embossing folder 
snijmal crealies
Micca 

Groetjes Ann


3 reacties:

Sarah zei

Wat een super toffe kaart!

Claudia's kaartjes zei

Super leuke kaart. Tof gedaan
Wonderful card.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Francisca zei

WOW wat een super toffe jongens kaart !
De zwevende voetballen zijn echt leuk .
Groetjes,
Francisca

Een reactie posten