maandag 28 augustus 2017

Zomer uitdaging

Hallo allemaal ,

Sinds kort ken ik pas craftaddiction een leuke webshop maar ook een leuke plaats om een workshop te volgen .
Op hun blog
challenge-0708-zomervakantie.html  is er een leuke uitdaging maak een zomer kaart met een vleugje mix media , met deze kaart doe ik hier aan mee .

Eerst maakte ik mijn achtergrond met lichte blauwe distress en een borstel , de wolkjes heb ik met behulp van een template en dezelfde inkt erop gebracht .
De luchtballonen zijn lagering stapels die ik dan verschillende malen stempelde .
De tekst zijn de scrabbelletters die ik stempelde op kurk en uitknipte .

Groetjes Ann

1 reacties:

Danoesja zei

Hoi Ann
Wat een supermooie kaart met duidelijke uitleg over hoe je hem gemaakt hebt, die letters op kurk zijn een mooi detail.
Bedankt voor je deelname bij CraftAddiction.
Lieve groetjes, Danoesja

Een reactie posten