woensdag 28 juni 2017

Gust .

Hallo allemaal ,

Onze buren vroegen of ik een  kaartje had voor een baby ( jongen) , toen heb ik voorgesteld om er eentje te maken op naam van de baby .
Ik heb het geboorte kaartje gebruikt als inspiratie .
Omdat ze het kaartje mee sturen met het cadeautje moest de enveloppe niet dienen voor de post en heb ik deze ook een beetje versiert .




Dit is het geboortekaartje waar ik mij heb op gebaseerd.


De kleuren van het geboorte kaartje en het strikje heb ik terug laten komen in mijn kaart  .
Geen tradionele kleuren voor een baby kaart , maar wel met een leuk effect.






Gebruikte materialen :
Alfabet dutch doobadoo
Crazy things Tim holtz ( strikje)
Faber castel aquarelle
Memento zwart
Distress oxide spiced marmalade
Fluweel papier
Cardstock


Groetjes ann

0 reacties:

Een reactie posten