dinsdag 2 mei 2017

Label Love it do it live it .

Hallo allemaal ,

Voor deze label ging ik aan de slag met mijn pan pastel .
Ik starte met versamark en een dauber om op verschillende plaatsen een achtergrond te zetten met de template van pronty .
Daarna bracht ik pan pastel aan , 3 verschillende kleuren . Welke kleuren ik juist gebruikt heb ben ik vergeten te noteren .
Daarna gebruikte ik de blender om de kleuren in elkaar te laten vloeien .
Ik nam verschillende achtergrond stempels van crealies en creative expressions en zette ze willekeurig neer .
In het midden stempelde ik met behulp van de stampi de verfborstel van via decor en verschillende kleurtjes memento .
De tekst stempel ook van viva decor die normaal in 1 groep word gestempeld heb ik op verschillende stukken afgestempeld .

Groetjes Ann 

2 reacties:

Hobby Alternatief Sandie vd Graaf zei

Die is leuk Ann!! Ik vind dat je talent hebt met kleuren kiezen. Die past altijd zo goed bij elkaar.

Claudia Rogier zei

toffe kaart.

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie plaatsen