woensdag 26 april 2017

Templates craft sensations .

Hallo allemaal ,

Je vind ze nu in de action de leuke templates van craft sensations .
In elk pakje zitten er 5 verschillende .

Toen ik ze zag had ik direct een ideetje met alcohol inkt .
Uiteindelijk had ik niet de kleuren die ik wou gebruiken in huis en ben ik aan het experimenteren gegaan met wat wel had .
Ik gebruikte een vel yupo papier en verschillende kleurtjes .
Toen de inkt goed droog was heb ik met een witte molotow sommige lijnen bijgetekend waardoor het lijkt naar voor te komen .
Daarna het vel in stukken gesneden om dan te matten op rode cardstock die ik uitsneed met de snijmallen van crealies  .
Dit op een stukje zwart cardstock waar ik met een gell pen een stikselrandje op zette .
Om daarna op de witte basis kaart te kleven .
Een tekststempel van viva decor uitgekipt en opgekleefd en de kaart is klaar .





Groetjes Ann 

1 reacties:

Made by Nicolette zei

Super, zo'n grote bloem en dan in stukjes! Is die witte Molotow een pen?

Groetjes Nicolette

Een reactie posten