maandag 29 augustus 2016

Gelliplate en pan pastel

Hallo allemaal ,

Ik ging ook een keertje aan de slag met de kleine gelliplate en mijn pan pastel .
Ik starte met mijn basis uit fluweel papier te snijden .
De gelliplate beinkte ik volledig met versamark en drukte er daarna een achtergrond stempel in .
Hierna stempelde ik de gelli plate op mijn fluweelpapier .
Als eerste zet ik de kleur 270.8 rondom op de afdruk .
Hierna met 270.5 
En als laatste met 270.1 
Dit even fixeren .
Op de gelliplate stempel ik nu met een swirl stempel en versafine spanish moss en druk deze af op mijn papier .

Als laatste stempel ik nog een fiets stempel en tekst met versafine vintage sepia .

De kaart matten en op basiskaart kleven .
Met dit als eind resultaat .

Gebruikte materialen :
270.8 yellow ochre tint
270.5 yellow ochre 
270.1 yellow ochre ex dark 
achtergrond stempel brickwork  van scrapberry's
swirl stempel uit voorraad 
tekst stempel uit voorraad 
versafine spanish moss 
versafine vintage sepia 
versamark 
gelli plate 


Groetjes Ann 


2 reacties:

Nelleke zei

Mooi gedaan en bedankt voor de uitleg. Groetjes, Nelleke

Gerda zei

Mooie kaart,en goede uitleg gegeven. Bedankt.
Groetjes Gerda

Een reactie posten