maandag 4 januari 2016

sigaren doos


Hallo Allemaal , 



Een tijdje geleden kreeg ik van een knutselvriendin enkele lege houten sigarendoosjes .
Ik zette in de gesso maar ze belanden toen weer in de kast , tot ik deze week plots een ideetje had :-)
De maat van de kistjes is ideaal om balpennen in op te bergen .

Ik starte met een template van craft emotions en versamark en bracht de inkt aan ,
daarna nam ik willekeurig een kleur en bracht deze aan , ook de zijkanten deed ik op dezelfde manier .
Daarna eerst even alles gefixeerd en goed laten drogen .
dan zette ik met een stempel van art specialy en een paarse inkt ( grape soda ) een afdruk .

Gebruikte kleuren :
520.5 ultra marine blue
640.5 permanent green
470.5 violet
430.5 magenta



Groetjes Ann .


2 reacties:

Margo zei

Wat mooi Ann !
Groetjes
Margo

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ann,

Kei mooi.

grtjs
Claudia

Een reactie posten