donderdag 3 december 2015

Thermostaat hanger

Hallo Allemaal ,
Zoals ik een tijdje geleden al vermelde ben ik lid van het designteam van het pan pastel blog . 

Vandaag mag ik hier mijn eerste projectje aan jullie voorstellen , ik start al direct met iets anders dan een kaart .
Ik maakte een decoratie om over de thermostaat van de verwarming te hangen in de woonkamer .

Ik starte met chipboard op maat te snijden en zette het daarna in de gesso .



daarna maakte ik gebruik van stencils om met structuurpasta van dutch doobadoo reliëf aan te brengen
dit heb ik een nachtje laten drogen en daarna ben ik aan de slag gegaan met de panpastels 
740,5 Burnt sienna 
en 930,5 Bronze en 921,5 Pewter 
hierna heb ik dit gefixeerd . 
en starte ik met de bloemen te stempelen en uit snijden , hiervoor gebruikte de kerstbloem van sheena 
voor deze bloem gebruikte ik 340.5 permanent red , 340.3 permanent red shade 
en als afwerking een beetje 011 white fine pearl . 
dan eerst even fixeren .
Nu gaan we de bloemen model geven met behulp van de tools van mc Gill 

eens de bloemen gevormd zijn kunnen ze in elkaar gekleefd worden .
voor de blaadjes gebruikte ik enkel een snijmal en geen stempel en ook deze gaan we kleur geven met 
pan pastels maar eerst even in de versamark deppen 
660.5 chrom oxide green 
660.3 chrom oxide green shade
660.1 chrom oxide green ex dark 
ook deze worden gefixeerd en gevormd op de bloemenmat zoals de bloemen .

Nu kunnen we de bloemen en blaadjes schikken op onze ondergrond en vastlijmen met het lijmpistool .

Voor de hartjes van de bloemen heb ik glasparels gebruikt .
en zo ziet het eruit op zijn plaats . 


Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd om eens iets anders te maken met jullie pannetjes .

Groetjes Ann .


3 reacties:

Margo zei

Leuk gedaan Ann !
Groetjes
Margo

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ann,

Tof gedaan.

grtjs
Claudia

Lisbeth zei

Hoi Ann
tof gedaan bijna een schilderij
grtjs Lisbeth

Een reactie posten